Vsebina in cilji
Dijaki/dijakinje
berejo književna besedila. Na začetku šolanja berejo predvsem njihovemu bralnemu razvoju dostopna, tematsko in žanrsko zanimiva besedila iz sodobnosti in preteklosti. V nadaljevanju šolanja berejo obvezna besedila iz slovenske in prevodne književnosti iz poglavitnih obdobij, zvrsti in tem in izbirna besedila po dogovoru z učiteljem. Na koncu šolanja berejo zvrstno-tematsko oblikovani sklop integralnih besedil za problemsko, raziskovalno in ustvarjalno branje ter za primerjanje besedil, za njihovo vrednotenje in uvršanje v kontekst. Po branju interpretirajo besedila, in sicer tako, da izražajo svoje doživljanje, razumevanje, aktualizacijo in vrednotenje književnih besedil, sodelujejo v pogovoru, tvorijo govorjeno oz. zapisano enogovorno besedilo, npr. pripravijo govorne nastope o svojem branju besedil iz vsebinskih sklopov, recitirajo ali uprizarjajo obvezna in izbirna besedila, pišejo eseje, pišejo ustvarjalna besedila.
Standardi znanja
Rdeče | Minimalne zahteve, ki so pogoj za oceno 2. |
Modro (+ rdeče) | Temeljne zahteve, ki so pogoj za oceno 3 ali 4. |
Zeleno (+ modro + rdeče) | Višje zahteve, ki so pogoj za oceno 4 ali 5. |
Učna vsebina /cilj | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/rezultati in kriteriji |
1. letnik |
A. T. Linhart, Matiček_se_ženi UL |
Viri | Opisniki |
2. letnik | Viri in literatura |
Opisni kriteriji in standardi znanja | |
3. letnik |
Slavko Grum, Dogodek v mestu Gogi_ |
Viri in literatura | Opisni kriteriji in standardi znanja |
4. letnik | Maturitetni sklop |