Vsebina in cilji:
Dijaki/dijakinje
vrednotijo pomen književnih obdobij, smeri, poetik in del za kulturni razvoj in jih aktualizirajo s stališa osebne in družbene izkušnje, povezujejo književni pouk z drugimi predmeti (predvsem z družboslovno-humanistinimi),
spremljajo medijske obravnave, predelave in aktualizacije književnih besedil, spremljajo aktualne književne in kulturne dogodke, uporabljajo IKT.
Učna vsebina /cilj | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/rezultati in kriteriji |
1. letnik | Širjenje spoznanj o književnosti, navodila | Viri (književnost 1) | Opisniki |
2. letnik | Širjenje spoznanj o književnosti 2 | Viri in literatura | Opisni kriteriji in standardi znanja |
3. letnik | Širjenje spoznanj o književnosti 3 | Viri in literatura | Opisni kriteriji in standardi znanja |
4. letnik | Širjenje spoznanj o književnosti 4 | Viri (književnost 4) | Opisniki |