Vsebine in cilji:
Dijaki/dijakinje
razvijajo PRAVORENO ZMOŽNOST tako, da
poslušajo knjižno izreko in si jo skušajo uzavestiti,
PRAVOPISNO ZMOŽNOST pa tako, da sistematično spoznavajo, nadgrajujejo in utrjujejo pravila o zapisovanju glasov, o deljenju besed, o pisanju prevzetih besed, o pisanju skupaj, narazen ali z vezajem, o rabi velike začetnice in o rabi ločil,
prepoznavajo pravopisne napake v svojih in tujih besedilih, jih odpravljajo in utemeljujejo svoje popravke,
med pisanjem upoštevajo pravopisna pravila.
Učna vsebina /cilj | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/rezultati in rezultati |
1. letnik | Viri | Opisniki | |
2. letnik | Tvarna_stran_besed | Vir (jezik 2) | Opisniki |
3. letnik |
Samoglasniki in soglasniki (utrjevanje) Pika, vprašaj, klicaj, tri pike Podpičje, dvopičje, pomišljaj, oklepaj |
Za utrjevanje glej tudi naloge v 1. in 2. letniku. |
Opisniki |
4. letnik | Glej naloge od 1. do 3. letnika. |